11 Aralık 2013 Çarşamba

Admini tanımak istermisiniz?


Yasin KARATEKE
Merhabalar ben Yasin KARATEKE,
25 Eylül 1998'da Ankara / Altındağ ' da doğdum.İlk ve orta öğrenimimi daha küçücükken yerleştiğimiz Ankara  / Keçiören'de aldım. Lise öğrenimi iste halen Ankara Anafartalar T.M.L devam etmekteyim.



Blog yazarlığı hayatına Haziran 2007 tarihi ile başladım.Aslında lise zamanımdan beri merak gelen bilgisayar ve teknoloji konularında makale paylaşmışlığım vardır.Merakım ilgim o kadar çok idi ki o zamanlar , zamanımın çoğunu da forum sitelerinde öldürdüğümü söylemeyi unutmayayım.Düzensiz olarak hazırladığım paylaştığım yazıları belli bir düzen içerisinde paylaşma kararı alınca bu blogu amaya karar verdim ve yolculuğum da böylece başlamış oldu. Blog yazarlığını 2007 tarihinde kararlaştırdım ama yeni yeni yazmaya başladım artık burda sizlerleyim..
       
     

0 yorum to “Admini tanımak istermisiniz?”

Yorum Gönder