Zamandan tasarruf etmek
X-Blades orta karar bir yapımdı. Bazı açılardan güzel düşünceler vardı, ama Gaijin bunu tam olarak oyuna aktaramamıştı. Blades of Time’da güzeller güzeli Ayumi’yi yöneteceğiz. Hazine avcısı bu karakter kendini tehlikeli ve gizemli bir adada buluyor, sonrasında ise macera başlıyor. Yapıma bolca aksiyon hakim, ancak safkan aksiyon ile sınırlı olmayacağız. Çözmemiz gereken bulmacalar ve ilginç engeller de yolumuza çıkacak. Oyunda zamanı geriye sarma özelliği var. Bu özellik Ayumi’nin son yaptığını gösteren bir klonunu oluşturacak. Bu yetenek bulmacaları çözmede ve düşmanlarla mücadelede önemli olacak.
Blades of Time’da diğer bir özellik ise Dash. Bu yetenek Ayumi ve düşmanları arasındaki mesafeyi kapatmaya yararken, diğer yandan ise çevresel özellikleri de kullanmamıza yarar sağlayacak. Oyunda ilerledikçe yakın dövüş, taktik, Order ve Chaos formları dahil 40’tan fazla becerinin kilidi açılacak. Yapımda geniş haritalar olacak. Eski şehirler, karlı dağlar, tapınaklar ve daha birçok yerde düşmanlarla mücadeleye gireceğiz. Düşmanlardan söz açılmışken, rakiplerimiz çeşitli. Zayıf ve tek hamlelik olanlardan, güçlü ve bizi zorlayacak olanlara kadar birçoğu ile kapışacağız. Düşmanlarımızın akıllı olacağı ve yaptıklarımıza karşı taktik uygulayacakları söyleniyor. Umarım akıllı rakipleri oyun çıktığında görürüz. Birçok yapımda kooperatif oynanış yer alıyor, bu seçenek Blades of Time’da da olacak.
Daha hızlı ve daha öfkeli
Şu anda gelişme safhasında olan oyunla ilgili olarak Gaijin Entertainment üstünde bir hayli uğraşıyor. Zira daha önceki yapımlarındaki hataları tekrarlamamak ve ortaya iyi bir proje çıkarmak istiyorlar. Umarım X-Blades’in yarattığı hayal kırıklığını yeniden yaşatmazlar. Eğer herhangi bir erteleme olmazsa oyun 2012’nin ilk çeyreğinde X360 ve PS3 platformları için piyasaya sürülecek.